You can't give up looking for a diamond in the rough

Nu sitter jag på hotel Anglais och bloggar. Eftersom jag är i Stockholm måste jag uppdatera min kändisspaning; igår såg jag Lily (eller Susie) plus barn nere vid Hornsgatan, en bit från mig sitter Ara Abrahamian (eller vad han heter) och blir intervjuad. För en stund sen trippade Elin Kling in på sina klackar, förutom det har jag suttit försjunken i min egen dator och inte spanat så mycket.

Ja så det är vad jag har hittat på idag, efter jobbandet då alltsa (så inte mamma blir orolig och ringer ner en). Överväger att springa ner på Mathilde och prova ett par Fiorentini+Baker stövlar á 7000Kr. Men risken är att jag blir olyckligt kär då.

Nu börjar baren fyllas på med en massa afterwork folk...
FYI, bara.
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0