There's nothing else I can say, wish you never looked at me that way.

Back in Sweden,

Igår natt kom jag äntligen tillbaka Sverige från Düsseldorf efter två dagar på GDS mässan. Tur att man överlevde! På flygplatsen käkade jag och MP på McD med vår engelska kollega, det är sjukt hur två personer kan äta så mycket.
Till den två timmar långa flygresan tillbaka till Sthlm skaffade jag mig ett litet tidsfördriv. Dead until Dark, yepp, en ny vampyrhistoria eftersom jag har läst ut alla fyra böcker om the Twilight Saga och nästa film kommer inte föränn till jul så man får ju hitta nytt vampire addiction. :P

Nu ligger jag i sängen och tittar på random tv-serier, ska snart nanna.

Sleep tight.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så nördigt med fantasy!

2009-03-18 @ 15:19:20
URL: http://olofgronlund.blogg.se/
Postat av: Sara

Dröm sött!!

Om de snygga vampyrerna... :):) Hihi

2009-03-19 @ 15:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0