Friday 13

Fredagen den 13 och vad gör Emsan? Jo hon ska komma in med färjan i Sthlm och sen ska hon köra till Arlanda och flyga till Düsseldorf, vilket dessutom innebär att byta flyg i Cph. Nämnde jag att det var Fredagen den 13? Finlandsfärjan sjönk inte i alla fall, steg ett avklarat utan större misstag. Safe i Sthlm till en början i alla fall.

Min kära mor ringde under torsdagen och sa att jag behövde mitt pass för att kunna flyga. Vad hände liksom? Okej jag satt där, hade inget pass och absolut ingen tid att köra och hämta det, eller vad man nu skulle göra. Efter alldeles för mycket hjärtklappning och nervositet kom jag och mamsen till ett belut att skicka passet med DHL. Express ofcourse annars hade jag aldrig fått det i tid.

Ändå spenderade jag säkert 2 timmar på att leta efter DHL vid Arlanda, det är inte det lättaste kan jag säga. Följ bara skyltarna, yeah right! Tror ni jag behövde passet? Inte än så länge i alla fall och nu är jag redan framme i Düsseldorf. Men hällre ha och inte behöva, än behöva och inte ha. I alla fall fredagen den 13, där ser man oturen liksom.

Jag överlevde bägge flygturerna i alla fall. Men jag måste bara säga att Starbucks latte var ingen höjdare, min mamma hade nog älskat den fullständigt! För den smakade ju inget! :P

Kom tillslut fram i Düsseldorf vid 22 och kom till hotellet. Hälsade på all Bronx personal som hade intagit baren, alltid lika kul att träffa dem. Mycket trevligt att få ett ansikte till alla namn som man hör när man ringer i ner dit. Slocknade vid 00:00, ganska exagt i alla fall.

That's all folks!

Kommentarer
Postat av: Vickan

Jävlar vilken otur du har! :O Men tur att det löste sig med passet i alla fall. Hoppas allt är bra med dig. (: Pusspuss!

2009-03-14 @ 15:50:31
URL: http://vhalin.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-03-16 @ 09:35:19
Postat av: Mom

Ehhhhh, what?! Gillar du inte mitt kaffe??? Hrm...

Emsan, det är viktigt att njuta av den mjuka goooda smaken - inte kasta i sig något nattsvart kaffe där skeden nästan upplöses!

Jag tror vi får ta till 'Slow City' i Italien och avnjuta vars en riktig latte... ;) Puss!

2009-03-16 @ 09:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0