Uncomfortable silence can be so loud

Godmorgon,

Snön är borta, igen. Vilken chock, not! Aja, jag fick drömma mig bort i vintervit snö i en dag i alla fall! Det är mer än man brukar här i söder. Igår var det bara en massa jobb, hände verkligen inte mer... Jag sov lite middag och så men blev väckt av Ola! Grrr. ;) Payback is a bitch eller hur var det?

Pratade med Vickan också innan jag skulle nanna, vi hade ju avtalad telefontid! :D Vi gjorde upp lite planer för ikväll, det kommer bli myspys! Med hämtmat, onyttigheter (massvis), Idol, shall I keep on going? Finns det bättre sätt att varva ner från den stressiga vardagen?

Idag ska jag till besiktningen igen, ombesiktning, för de ska kolla så vi har bytat och reparerat allt som vi skulle. Men det har vi så det går nog bra! Om jag nu kan komma ihåg tiden denna gången!

Ha en bra dag.
KRAMAR


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0