I never ment to cause you trouble, I never ment to do you wrong

Onsdag,

Allt går fel för mig just nu, det är nog min otursdag eller tja igår var inte mycket bättre.
Min bil var inte på parkeringsplatsen så jag fick vänta på skjuts från mamma också. Hur överlevde man utan körkort egentligen? Fanns det liksom en annan värld?

Min dator fungerade inte, eller rättare sagt mailen funkade inte. Så jag lämnade in den hos vår datakille för det var viktigt att jag fick iväg de mailen. Men tror ni det funkade efter det? I think not.
Fick parkeringsböter på 300 spänn och jag hade betalat den där jävla biljetten också. Men den hade hamnat på fel håll för jävelen! Hur mycket otur kan man ha?

Trodde nästan jag skulle bli tagen av polisen när jag skulle köra min lillebror till träningen, eftersom jag var sen och hade typ 2minuter på mig att ta mig till Lund. Men där hade jag lite tur med mig i alla fall.

Aja, mailen funkar inte idag heller så nu, efter att ha suttit i telefon men datakillen i timmar känns det som som om jag helst vill kasta datorn ut ur fönstret!


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag vet hur det känns, man vill verkligen slänga ut den genom fönstret.... :(

Datorn är bäst när den fungerar! :)

2009-03-19 @ 15:49:35
Postat av: Sanna

Men.. det var väl inte fredagen den 13e igen! Fniss, fniss.. :) ...

2009-03-20 @ 14:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0