When my time comes, forget the wrongs that I've done

Dagens disasters,

Min otur fortsätter . . .
I dag lyckades jag låsa mig ute ifrån kontoret i kjol och T-shirt, som trots det fina vädret inte är särskillt varmt kan jag meddela! Som tur är så löser sig det mesta till slut och jag blev insläppt av en man som precis lämnade kontoret ovanför. Yes!

Imorse fick jag köra runder på grund av diverse glapp i kommunikationen, suck (!)
Och jag fasar över mitt första besök på Entré, har dock laddat mentalt så gott det går. Trots det har jag en känsla av att jag kommer halvt dö av klaustrofobi, att jag är lite rea-allergiker är ingen nyhet. Jag klarar inte dessa djuriga folk, så låt oss hoppas att alla gamar var där igår och att stället är näst intill tomt idag.

Nu kan det bara bli bättre, wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0