Everybody hurts sometimes

Vem kunde tro det va? Jag överlevde Entré, and enjoyed it. Jag vet jag är precis lika chokerad, men faktum är att jag är glad att jag var där. Det har jag Vickan att tacka för :)

Efter den 20 minuter långa kommunala bussresan kom vi fram till Entré, Vickan var i 7:th heaven medan jag började bli lite nervös pga. alla folksamlingar. Väl inne märkte vi att Kevin Borg var någonstans och sjöng, in i massan och kriga för att komma upp på andra våningen. Front row tillslut, nu skulle man bara vänta på att "With Every Bit Of Me" skulle komma. Självklart kom den när man gett upp och trodde allt var slut och vi var halvvägs ner i rulltrappan.

Det fanns tyvärr inte många butiker som inte redan fanns i Malmö. Det var väl Mango som var den intressantaste, annars var det Vila och New Yorker som var "nya". Deichmann, Eurosko och DNA har joinat ännu en Scorett. Annars var det bara en massa vanliga, H&M, Gina Tricot, Glitter etc. etc. etc.

Been there,
Done that,
Didn't buy a T-shirt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0