I don't care who's wrong or right, I don't really wanna fight no more, is it time for letting go?

GDS,
OMFG,

Vad mer kan jag säga? Denna mässan är säkert lika stor som Lund, tja i alla fall Hurva! Men det är väldigt roligt även om man hamnar fel och vilse ibland. De glömde berätta för mig att det fanns kartor :o

Bronx monter är gigantisk och det är säkert minst fem säljare där och the Big Boss är här. Mina slutsatser är att detta är nog en ganska viktig mässa ;)

Vi har haft ganska mycket att göra idag, men enligt alla andra var det bättre under fredagen. I alla fall på förmiddagen men förhoppningsvis kommer det fler imorgon igen, vi har iaf ett par bokade.

De har gratis Internet här i Web-Lounge! Det är stil det, man kan säkert gissa var jag befinner mig när det börjar bli lite väl slow. Men här finns ju inga bilder och annat intressant, så man får piffa upp här med lite färg senare när jag är tillbaka på hotellet.



Det är otroligt hur något så litet kan göra en så glad.
It's the little things that counts.



Who said gummybears don't fight back when you bite their heads off?
Mine tried to choke me! ;)

Auf wiedersehen.

Kommentarer
Postat av: Vicki

Var försiktig med de där luriga gummybearsen! ;) haha!

2009-03-14 @ 18:27:15
URL: http://vhalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0