Nu är jag i Soumi!

Finlandsfärjan, one of a kind alltså!
Det finns tydligen en liten tradition att man måste sjunga kareoke första gången man åker Finlandsfärjan, vilken tur jag hade då som slapp! Eftersom när vi kom upp till kareokebaren så hade de bara en låt kvar innan de stängde! Woohoo, vilket flyt man kan ha då!

Vi började med att drick en flaska vin och äta lite ostar, mums! Det var nog det godaste vinet jag någonsin smakat, hittills i alla fall. Det var syndigt gott, kan dock inte komma ihåg vad det hette...typiskt!

Silja Lines färjan är gigantiskt, jag vet inte hur många gånger jag gick vilse! Det fanns fler än 10 olika hissar och ännu fler trappor! Och jag med mitt fantastiska lokalsinne, suck...
Men det var minsann en upplevelse, som jag gärna gör om!


Kommentarer
Postat av: Vickan

Tack så mycket hjärtat! :) Ja du och jag med Shine on var gjutet där nere i hörnet. ;) Förrestän var det sjukt tråkigt att samtalet bröts igår. Snark! Vi får ha en kväll när vi kan ha en massa girltalk tycker jag. :) PUSSPUSS! LOVEYOU.

2008-09-08 @ 15:46:20
URL: http://vhalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0